Subject: Ed: Reaalajamajanduse andmepõhisele aruandlusele ülemineku juhtrühma käskkirja muudatus
From: "Birgit Lao" <[email-masked]>
To: "Eteri Demus" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Ragne Tsäkko <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 10:25:02 +0300

Tere!

Palun kiri ka registreerida.

Teadmiseks minu asetäitjatele ja ka Piiale ja ka Ragnele.

Tänades

Birgit

Saatja: [email-masked]
<[email-masked]> Nimel Artam Kivisild - MKM
Saatmisaeg: reede, 4. juuli 2025 15:48
Adressaat: rteandmedjuht - MKM <[email-masked]>
Teema: [rteandmedjuht] Reaalajamajanduse andmepõhisele aruandlusele
ülemineku juhtrühma käskkirja muudatus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere head andmepõhise aruandluse juhtrühma liikmed!

Rõõm on teatada, et juhtrühma käskkirja muudatused on saanud ministri
poolt allkirjastatud 30.06.2025.

Edastan teile manuses kolm dokumenti:

*	PDF täisversiooni käskkirjast koos lisandunud asutustega;
*	Juhtrühma käskkirja esmane versioon (PDF), juuni 2024;
*	Juhtrühma käskkirja muudatus ainult lisandunud asutustega (asice
fail), juuni 2025.

NB! Kui saite selle kirja, siis olete lisatud meie RTE juhtrühma ametlike
liikmete kontaktlisti. Seda listi kasutame ainult juhtrühma ametliku info
kanalina. Kõik muu igapäevane juhtrühmaga seonduv info läheb laiendatud
RTE andmete listi.

Kõike paremat

	Artam Kivisild
projekti koordinaator
Digimajanduse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+37253 479 811  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn